14 Φεβ 2017

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ ΝΕΟΝ ΕΡΓΟΝ

ΣΚΗΝΗ ΠΡΩΤΗ
(Ο Καραγκιόζης έξω από την παράγκα του σιγοτραγουδάει, μερεμετίζοντας το ημίψηλο.)

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: ... «Χάρτινο το κεφτεδάκι/ ψεύτικ' είν' η τηγανιά,/ αν δεν πείναγα λιγάκι/ θα 'ταν όλα μια χαρά»... Καταραμένη λιτότητα! Πάλι νηστικός σήμερα. Ας πάρω καναν υπνάκο, γιατί μόνο όταν κοιμάμαι δεν πεινάω.
(Κάνει να γείρει, αλλά βλέπει έναν άνθρωπο να τρέχει).
Πώς τρέχουν οι δαιμονισμένοι με τέτοια λιτότητα! ...Βρε μπας κι είναι ο Χατζατζάρης;
ΧΑΤΖΙΑΒΑΤΗΣ: (Λαχανιασμένος). Καραγκιόζη σήκω, γρήγορα! Μας θέλει ο Παππάπασας.
ΚΑΡ: Τι να μας κάνει;
ΧΑΤΖ: Ψάχνουν για επιστήμονες, για τη νέα Διαστημική Υπηρεσία.
ΚΑΡ: Τι επιστήμονες;
ΧΑΤΖ: Διαστημικούς.
ΚΑΡ: Και καλά δε βρήκε άλλους;
ΧΑΤΖ: Μπα! Όλοι έχουν γίνει επιστήμονες Βρυξελλών. Σαν τα λαχανάκια. Δεν υπάρχει κανείς.
ΚΑΡ: Ε! Αφού μας ζητάει η Πατρίς, πρέπει να πάμε. Για την Πατρίδα και το κεφτεδάκι. (Φοράει το ημίψηλο και φεύγουν)

ΣΚΗΝΗ ΔΕΥΤΕΡΗ
(Έξω από το σαράι περιμένει ο Παππάπασας).

ΧΑΤΖ: Προσκυνώ πολυχρονεμένε μου πασά, Σου τον έφερα.
ΠΑΠΠΑΠΑΣΑΣ: Αυτός είναι; Ξέρει από διαστημόπλοια; Είναι επιστήμων;
ΚΑΡ: Επιστήμων πασά μου. Από τους καλύτερους. Απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Λόρδας.
ΠΑΠΠΑΠΑΣΑΣ: Της Λόρδας; Δεν το ξέρω αυτό το πανεπιστήμιο.
ΚΑΡ: Της Λόντρας Παππαπασά μου. Της Λόντρας.
ΠΑΠΠΑΠΑΣΑΣ: Α!... Ξέρεις ορέ Καραγκιόζη να φτιάχνεις διαστημόπλοια και να τα οδηγάς;
ΚΑΡ: Και διαστημόπλοια φτιάχνω και κοτέτσια φτιάχνω. Από μικρός οδηγάω διαστημόπλοια. Μου είχε πάρει ο πατέρας μου ένα, όταν ήμουν μικρός και το 'χαμε παρκαρισμένο στην αυλή.
ΠΑΠΠΑΠΑΣΑΣ: Καλά λοιπόν φτιάξε ένα στα γρήγορα και πηγαίντε στο φεγγάρι να φυλάξετε τα συμφέροντα της Ελλάδος. Ο μισθός σας θα είναι 20.000 ευρώ το μήνα.
ΚΑΡ: 20.000 ευρώ το μήνα και κεφτέδες και σάλτσα.
ΠΑΠΠΑΠΑΣΑΣ: Εντάξει. Γρήγορα όμως.
(Δίνουν τα χέρια και ο Καραγκιόζης με τον Χατζιαβάτη φεύγουν).

ΣΚΗΝΗ ΤΡΙΤΗ
(Δίπλα από τη χωματερή στο Γραμματικό).

ΧΑΤΖ: Τι είναι εδώ Καραγκιόζο; Τι το θες αυτό το παλιολεωφορείο;
ΚΑΡ: Εδώ είναι το Καραγκιοζοδρόμιο. Και αυτό δεν είναι λεωφορείο, είναι το διαστημόπλοιο. Το πήρα από τον ΟΑΣΑ. Το δίναν τσάμπα. Δεν είχε λεφτά η κυβέρνηση για να το επισκευάσει.
ΧΑΤΖ: Τρελάθηκες ρε Καραγκιόζη; Αυτό δεν τσουλάει, είναι σαράβαλο. Να μας σκοτώσεις θέλεις;
ΚΑΡ: Δεν θέλουμε να τσουλάει. Να πετάει θέλουμε. Με μια πατάτα στην εξάτμιση, θα γίνει πυ- πυ- πύραυλος.
(Βάζουν μια πατάτα στην εξάτμιση και ανάβουν τη μηχανή. Ακούγεται ένας τρομακτικός θόρυβος και το λεωφορείο εκτοξεύεται στο διάστημα).

ΣΚΗΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗ
(Στο διάστημα. Το λεωφορείο παραλίγο να τρακάρει με ένα αεροπλάνο της πολεμικής αεροπορίας).

ΧΑΤΖ: Κράτα καλά το καπίστρι ρε Καραγκιόζο. Τι χτυπήσαμε;
ΚΑΡ: Α! Δεν ήταν τίποτα. Ο Καμμένος είχε πάρει το αεροπλάνο του για την πρωινή περιπολία.
ΧΑΤΖ: Τι περιπολεί εδώ στο διάστημα;
ΚΑΡ: Εδώ μπορεί να περιπολεί. Πιο κάτω δεν μπορεί.... Να! φτάσαμε στο φεγγάρι. (Κατεβαίνουν κρατώντας κορδέλες ασπροκόκκινες, σαν αυτές που βάζει η τροχαία για τις ρυθμίσεις κυκλοφορίας, όταν γίνονται διαδηλώσεις).
ΚΑΡ: Κράτα εσύ εδώ. Εγώ πάω εκεί... Τώρα βάλε μια πέτρα εκεί που είσαι και έλα εδώ που είμαι εγώ. Εγώ θα πάω εκεί. Τώρα βάλε μια πέτρα εκεί που είμαι εγώ και εγώ θα πάω εκεί...
ΧΑΤΖ: Τι κάνουμε εδώ ρε Καραγκιόζη;
ΚΑΡ: Χαράζουμε την περιοχή των Ελληνικών Συμφερόντων για να μη μας τα αμφισβητήσει κανείς. Άλλωστε, αν θέλουμε, μπορούμε μετά να τα βάλουμε και στο ΤΑΙΠΕΔ, για πούλημα. Κάτσε τώρα να πάρω τον Παππάπασα να του αναφέρω ότι εκτελέσαμε την αποστολή. (Μιλάει από το μικρόφωνο του λεωφορείου).
ΚΑΡ: Εδώ Ελληνική Αποστολή στο Διάολο. Όχι λάθος στο Διάστημα. Γη μας ακούς;
ΦΩΝΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΦΩΝΟ: Μπρικ μπρικ πρικ -μπαρακ μπαρακ μπαρακ -τσουκου τσουκου τσουκ.
ΧΑΤΖ: Παναγιά μου εξωγήινοι!!
ΚΑΡ: Έλα ρε Χατζατζάρη μη φοβάσαι. Ο Φλαμπουράρης είναι. Κάνει θαύματα.

Με άλλη ματιά - http://www.m-lkke.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: